ČESTA PITANJA
Narudžbe na internet trgovini
Kako izvršiti narudžbu?
Narudžbu izvršite dodavanjem željenog artikla u košaricu na stranici proizvoda te klikom na gumb “Dovrši kupovinu” u gornjem desnom kutu stranice. Stranica će vas potom odvesti na zaključivanje kupnje gdje popunjavanjem traženih podataka u nekoliko koraka zaključujete kupnju. Svakako prije dovršetka kupovine preporučamo čitanje naših uvjeta poslovanja.
Moram li se registrirati?
Za kupnju na našoj stranici se ne morate registrirati. Vaše podatke nikada nećemo dijeliti.
Zaboravljena lozinka?
Kliknite na link za prijavu i tamo ćete pronaći link za zaboravljenu lozinku, koji će vam poslati novu lozinku na vašu e-mail adresu s kojom ste se registrirali na našoj stranici.
Kako je moguće platiti?
Na selectivehairshop.hr web trgovini je moguće platiti nalogom za plaćanje u HRK (bilo direktno u banci, bilo plaćanje preko usluge Internet bankarstva, bilo virmanom) ili kreditnim karticama – Premium Visa, Diners, MasterCard, Maestro i Visa jednokratno. Detaljno opisana procedura plaćanja je opisana u uvjetima.
Kako otkazati narudžbu?
Narudžbu ju moguće otkazati u roku od 6 sati od završetka narudžbe i to slanjem e-maila na selectivehairshop@gmail.hr koji sadrži vaše podatke i broj narudžbe. U tom slučaju otkazujemo plaćanje karticom ili vraćamo novac na vaš račun.
U kojem roku se vrši isporuka?
Isporuka sa vrši u roku od maksimalno 8 radnih dana.
Gdje vršite isporuku robe?
Isporuku vršimo samo unutar Republike Hrvatske.
Što ako nisam zadovoljan/zadovoljna isporučenim?
Ako niste zadovoljni isporučenim, možete u roku od 14 dana od primitka robe (u slučaju da je pošiljka iz više dijelova, rok se računa od primitka zadnjeg dijela narudžbe) izvršiti povrat, a mi ćemo po primitku robe izvršiti povrat uplaćenih sredstava. Troškove povrata robe snosi kupac.
Kako izvršiti povrat?
Za povrat je potrebno vratiti ne-korišten proizvod sa originalnim pakiranjem i računom na adresu:
Selective Hair Shop
Wolficom d.o.o.
Domovinskog Rata 43
21000 Split
Molimo vas da nas prije izvršenja povrata obavjestite na e-mail selectivehairshop@gmail.com navodeći broj narudžbe na koju se povrat odnosi. Po primiku neoštećenog i nekorištenog proizvoda u originalnoj ambalaži ćemo vam vratiti sredstva, ovisno o načinu plaćanja. Troškove povrata robe snosi kljent. Molimo vas da pročitate detalje na stranici uvjeta kupnje.
Što ako proizvod ima manu?
Ako želite reklamirati proizvod sa manom, molimo vas da nas kontaktirate na e-mail selectivehairshop@gmail.com sa opisom reklamacije. Mi ćemo vam poslati formular za podnošenje reklamacije koji ćete isprintati te popunjen zapakirati s računom i artiklom koji želite reklamirati. Mi ćemo dogovoriti da dostavna služba od vas preuzme paket o našem trošku. Nakon pregleda vraćene robe ćemo vas obavjestiti o daljnjim koracima.
U fizičkim prodavaonicama
Dostupnost proizvoda?
Trudimo se uvijek imati proizvode na stanju. Slobodno nas nazovite na kontakt broj ukoliko Vam treba informacija ili mogućnost kratkotrajne rezervacije 🙂
Gdje se nalaze vaše prodavaonice?
Sve naše prodavaonice možete naći na stranici prodajnih mjesta.
Koji su uvjeti plaćanja na prodajnim mjestima?
Plaćanje je moguće gotovinom, karticama jednokratno ili karticama do 6 rata bez naknada i kamate, ovisno o iznosu računa, kako je navedeno na prodajnom mjestu.